اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
علی اکبرقانع

علی اکبر قانع

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی

لیسانس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
55570015-031  115
09131633970
Planning(AT)abfakashan.ir


- تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت.
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون‌سپاری فعالیت‌ها.
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن.
- انجام وظایف و مسئولیت‌ها دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه‌بندی مشاغل.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود مدیریت.
- جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و به روزآوری آمار و اطلاعات در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های شرکت.
- بررسی ظرفیت‌های مالی، امکانات اجرایی و پرسنلی به منظور انجام اولیوت‌بندی‌های لازم در تدوین برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌های مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت.
- تدوین روش‌ها و سیاست‌ها، تعیین و ارزیابی سیستم‌های موجود و طراحی سیستم‌های جدید در راستای تحقق اهداف شرکت.
- برنامه‌ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه، تدوین شاخص‌ها و معیارهای برنامه و پیشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه های کاری.
- تهیه و تدوین مشخصات و تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم به منظور جذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات.
- برنامه‌ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش بهره‌وری.
- انجام امور مربوط به طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل نظام پرداخت و نظارت بر اجرای ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت.
- بررسی طرح‌ها و برنامه‌ها و هماهنگی با اهداف و سیاست های تعیین شده و ارائه پیشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفیق طرح‌ها و برنامه‌ها.
- تهیه و تنظیم خط مشی‌ها و تدوین برنامه‌های ادواری با هماهنگی سایر بخش‌های شرکت و تعیین اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها و ارائه به مدیریت عامل.
- ایجاد و راه‌اندازی سیستم‌های موردنیاز و ارتقای سیستم‌های اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستم‌ها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی.
- نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و تدوین شاخص‌هاو معیارهای ارزیابی برنامه‌ها و عملیات اجرایی و تعیین انحراف در جهت تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرایی و عملیاتی پیشرفته و متحدالشکل.

سوابق
زیر مجموعه
سجاد عارضی

سجاد عارضی

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات

فوق لیسانس مهندسی IT (مهندسی شبکه های کامپیوتری)
55577060-031   191
09132643440
IT(AT)abfakashan.ir
سید هادیقناعت قمصری

سید هادی قناعت قمصری

مدیر دفتر آموزش و منابع انسانی

فوق لیسانس مدیریت دولتی
55576578-031   111
09131636560
Amouzesh(AT)abfakashan.ir
مرتضیمحبتی

مرتضی محبتی

رئیس گروه بودجه

فوق لیسانس
03155576578   109
09131636487

احمدرضا قاسم زاده

احمدرضا قاسم زاده

کارشناس دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات

لیسانس
55576578-031   110
09133632184
Research(AT)abfakashan.ir
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57577
 بازدید امروز : 94
 کل بازدید : 1069952
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/4831
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت