اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال
 
شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٦
صفحه اصلی > درباره ما > چارت سازمانی > جزئيات ساختار سازمانی 
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
[فراموشی رمز توسط ایمیل]    [فراموشی رمز توسط SMS]
جزئيات ساختار سازمانی
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی


55570012  149
09132634858



- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
زیر مجموعه
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175


سامرعبداللهی

سامر عبداللهی

کارشناس اداره انبارها

مهندسی عمران
55577069   159


آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 57574
 بازدید امروز : 68
 کل بازدید : 1069926
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 1/8502
نظرسنجی
نظر شما در مورد خدمات شرکت آب و فاضلاب کاشان چه می باشد؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
ساعت
-->
مجید قرآنی

مجید قرآنی

مدیر امور اداری

لیسانس
55577069   156
09133635067

مرضیهبابایی

مرضیه بابایی

رئیس اداره بازرگانی

لیسانس مدیریت بازرگانی
55572125   175