تنظیمات

انتخاب رنگ
انتخاب سایز
انتخاب پس زمینه
سال رونق تولید
سه شنبه ٢١ آبان ١٣٩٨
آخرین بروز رسانی تارنما : 10/6/2019
صفحه اصلی > تماس با ما > راهبرد مشارکت  

 

شرکت آب و فاضلاب شهری کاشان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مشترکین گرامی ارائه نماید.چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت آب و فاضلاب شهری کاشان برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب و فاضلاب شهری کاشان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است. لذا در راستای اجرای مفاد ماده "9" تصویب‌نامه شماره 112128 مورخ 28/12/1395 شورای عالی اداری موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری با عنوان «حق اظهارنظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمات و فرآیندهای اداری» راهبردهای مشارکت شهروندان در تصمیمات و فرآیندهای اداری این شرکت به شرح ذیل می باشد.

1.     بستر لازم جهت ارائه نظرات شهروندان در خصوص کلیه اطلاعات و اخبار شرکت در پورتال شرکت فراهم می‌باشد. این نظرات توسط اداره روابط عمومی جمع‌بندی و به مراجع ذی‌صلاح گزارش می‌گردد.

2.     شهروندان می‌توانند از طریق پست الکترونیکی info@abfakashan.ir  نظرات خود را ارسال نمایند. نظرات واصله توسط دفتر فناوری اطلاعات سازمان جمع‌آوری و در اختیار دفاتر مربوطه قرار می‌گیرد.

3.     برای هر یک از خدمات سازمان پست الکترونیک ویژه تعریف و با مراجعه به ساختار سازمانی برای عمومی شهروندان قابل مشاهده است. مسئولیت دریافت و پاسخگویی به پیام‌های دریافتی بر عهده واحد ارائه‌دهنده خدمت می‌باشد.

4.     کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق تارنمای شرکت ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

5.     شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌ 122هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند.

6.     شهروندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 30007911 نظرات خود را به سازمان ارسال نمایند.

نوشته شده توسط : مدیر سیستم
تاریخ درج : 09/12/2015    آخرین به روز رسانی : 3/17/2019