سال حمایت از کالای ایرانی
شنبه ٢٨ مهر ١٣٩٧
آخرین بروز رسانی : 10/15/2018
صفحه اصلی > تماس با ما > سامانه ارتباط مردمی 122 

 

اهداف سامانه ارتباط مردمی 122

1. ایجاد بستر لازم جهت کسب رضایت مشترکین شرکت آب و فاضلاب.
2. جمع آوری اطلاعات حوادث مربوط به شبکه آب و فاضلاب و انعکاس آن به مدیران ارشد شرکت 
3. ساماندهی تماسهای مردم با واحدهای مختلف شرکت در سامانه 122.
4. ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و کارکنان واحد های مختلف عملیاتی و ستادی .
5. افزایش کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن به فعالیت های جاری .
6. کاهش مراجعات حضوری از طریق اطلاع رسانی و رسیدگی به نیازها.
7. تجزیه و تحلیل حسن انجام وظایف سایر حوزه های اجرایی و ستادی مرتبط و ارائه گزارش به مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت .      
8. اطلاع دادن شکستگی ها، افت فشار و نشتی در انشعاب  
9. قطعی آب (علت قطع آب)
10. اعلام رقم کنتور در وضعیت درب بسته
11. راهنمای مشترک در موارد مختلف

امتیازدهی
نوشته شده توسط : مدیر سیستم
آخرین به روز رسانی : 9/26/2018