سال حمایت از کالای ایرانی
شنبه ٢٨ مهر ١٣٩٧
آخرین بروز رسانی : 10/15/2018
امیرحسینلامع

امیرحسین لامع

معاون مالی و پشتیبانی

مدرک تحصیلی: لیسانس حسابداری
تلفن مستقیم: 55570012
داخلی: 149
همراه: 09132634858
ایمیل: Finance(AT)abfakashan.ir

شرح وظایف:


- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری.
- دریافت اهداف، سیاست‌ها و خط‌مشی از مدیریت مافوق.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون‌سپاری برخی از فعالیت‌ها.
- ارائه خدمت مناسب اداری ـ پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- انجام امور انبارداری سالیانه و حذف فعالیت‌های زائد و پیاده‌سازی روش‌های جدید انبارداری.
- برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام فعالیت‌های حوزه و ارتقای بهره‌وری و بهبود فعالیت‌های مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیت‌های مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری لازم با معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- همکاری در برنامه‌ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه‌گردان و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و مقررات فنی و مالی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی ـ اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده‌های کارکنان.

سوابق
نوشته شده توسط : مدیر سیستم
آخرین به روز رسانی : 9/29/2018